2007. 04. 27.



Kicsit magam alatt vagyok. A dokim elküldött mindenféle vizsgálatra, aztán a vége az lett, hogy teleinjekciózták a gerincvonalamat. 8 helyre szúrkodták be azt a ronda tűt..... Most már egy kicsit talán jobban érzem magam. De ez miért nem jutott eszükbe hamarabb? Ki érti ezt....
Nem is volt kedvem pár napig semmihez.
De azért varrogattam, ha nem is sokat.
Egy dim masnit kezdtem el. Már régóta terveztem egy ilyesmit, és most eljött az ideje.
3 nap alatt ennyi tellett tőlem:



Aztán kicsit hűtlenkedtem is.:))
Mivel szeretek gyöngyözni is, most újra hódolok ennek a szerelemnek.
Egy csomó tervem van, amit szeretnék megfűzni. Nem beszélve a lányomról kívánságáról, aki már egy ideje nyúz, hogy csináljak neki pár szettet.
Tegnap délután ezt a gyűrűt fűztem:



Sajnos a kép nem adja teljesen vissza a Swarovski kristály csillogását...
Pedig annyira szépen szikrázik.:)

5 megjegyzés:

Nina írta...

Remélem hamarosan meggyógyulsz!!

Ez Debbie Mumm-tól a Where friends meet bow? :) Nagyon klassz, én is kinéztem már magamnak ;)

Arduinna írta...

Én nagyon örülök, hogy hűtlen vagy néha és előszeded a gyöngyöket is! :-)
Köszönöm, hogy ott vagyok a linkjeid között!
Mielőbbi gyógyulást kívánok!

Dia

Timici írta...

jobbulást!!!!! és továbbra is vigyázz magadra, inkább pihengess és alkoss ilyen szépeket:)))
szépséges lehet a gyűrűd élőben;o) a masni pedig csuda klassz lesz, tetszenek a szinei

Zsuzsa írta...

Szép lesz, és a gyűrű is szép!
Gyógyulást!

Judilla írta...

Köszi lányok:))