2007. 05. 07.




Szombat este készítettem egy méhecskés apróságot.
/ Drawn Thread free mintája /
Nagyon gyorsan elkészült, kb. 1 1/2 óra alatt.
Érdekessége az, hogy nem hímzővászonra csináltam, hanem arra az anyagra, amiből a húsvéti nyuszimat is varrtam.
Nem mondom, hogy kellemes volt dolgozni rá, de egy próbát megért.
Kissé csálé lett a lelkem, mert nehéz volt eltalálni hova is bökjek, de ha majd kitömöm, jobban kifekszik a minta, és talán palástolni tudom vele.
Lógantyú lesz belőle.



Nyomtatós festés:
Az anyagra nyomtatást úgy csináltam, hogy word-ben akkorára méreteztem a mintát, amekkora anyagot akartam festeni.
A választott anyagot ráragasztottam körben ragasztószalaggal a papírra / a fényképen talán látszik is /, és már mehetett is a nyomtatás.

Egy kicsit böködtem a dimes masnimat is, de azt most nem prezentálom, mert tényleg nem sok a haladás.

Most viszont a SAL-hoz szedem össze a fonalaimat, mert szégyengyalázat, de semmi előkészületet sem tettem ez ügyben.

6 megjegyzés:

Nina írta...

Tündéri ötleteid vannak, komolyan! Ez a méhecske is... :)

Megkérdeztem "szakembert" a textilre nyomtatásról, és azt mondta, ok ok, hogy ez milyen jó dolog, de a nyomtatófej a papírról is eszméletlen sok icipici szálkát vesz fel, anyagról sokkal többet, és hamar tönkremehet bele. Így én itthon le vagyok tiltva erről.
ÉS mosni sem lehet az anyagot soha.
Viszont, újabb ötlet: vajon textilfestékkel is meg lehet tölteni egy már kiürült és kitisztított patront? :-D
Párom válasza: "Rám ne nézz, én nem fogom..." :D Mert úgy azért egészen más lenne - száradás után mosható lenne.
Egy üres és már nem használandó patronnal szívesen tennék egy kísérletet :-D

Judilla írta...

Ba...us.!! Most dobtam ki az üres patronokat..áááááááá:-))
Pedig kipróbálnám szívesen, ezt a textilfestékes dolgot.
Én sem fogok természetesen rendszert csinálni ebből festésből, de nagyon megtetszett az ötlet, egy próbát megért.
De úgy gondolom, hogyha néha csinálok ilyet, akkor a nyomtatónak sem árthatok sokat. Legalábbis remélem...
;-)

bucilla írta...

Szuper lett a kis méhecskés lógattyú:) nekm is van már ilyenem;) imádom a ezeket a kis izéket:DDD

Zsuzsa írta...

Nekem vannak tintasugaras nyomtatóhoz selyem és egyéb textileim, ragasztva papíra. Nyomtatás után vasalni, malyd VÍZ!!!! alatt a papírról lehúzni. A festéknek semmi baja! Én már próbáltam. ogy ez minden anyagra igaz-e, az nem tudom! A selyem tartota a festéket, majd rögtön utánna dobozra ragaszottam, azt is birta.
cukrászok élelmiszer festéket injekcióznak az üres patronokba, azzal készül az ehető fénykép!
Elő a textil-festéket!
majd jöhet a nyomtatófej tisztitás opció!

Judilla írta...

Köszi Zsuzsa az infót! Ha kifogy a patron, kipróbálom:)

Timici írta...

édes ez a kis a méhecske:)