2007. 05. 29.






Többen kérdeztétek, hogy milyenek a lenvásznas anyagaim.

Hát íme, egy kis ízelítő:



És az egyiket már próbálgatom is:



Nekem egy kicsit szokatlan, mert még sosem hímeztem ilyen anyagra. De tetszik:))
Van, amelyik kicsit rusztikus, de épp azért vettem meg.
Legszívesebben mindet hamar kipróbálnám, de sajnos nincs sok időm mostanában.:((
A SAL-al sem haladok úgy, ahogy szeretném.
Attól félek, hogy én leszek az egyetlen, aki nem fogja befejezni időre.
De sajnos sokáig hiányoztak hozzá fonalaim, aztán az időm fogyott el..
Azt hittem, hogy itt a hosszú hétvégén majd csodát teszek, de ez is elmaradt. Vendégeim voltak, aztán mi mentünk vendégségbe. Bár oda vittem magammal, és sikerült is egy keveset hímeznem. Most itt tartok:



Szerintetek meg lesz időre?

Na, megyek is hímezni, hogy haladjak vele.

4 megjegyzés:

helen írta...

Még befejezheted :)

De ha mégsem: akkor se történik tragédia!

bucilla írta...

Szuperek az anyagaid!!! Úgy nézem egyenletesek a kis öltések rajta! Nem számoltad meg véletlenül hogy hány szál van centinként?

szazu írta...

Nagoyn jó anyagokat sikerült beszerezned! Kár, hogy Miskolcon csak lerobbant Digép és LKM van, onnan maximum némi vasanyagot meg kohósalakot szermányolhatnék!:-)
szazu

Judilla írta...

Szazu, ez nagyon jó volt:DDDDD
Betti, még nem számoltam, de ha lesz időm megfogom...