2007. 05. 04.




Tratammmm:))
Végre tű volt a kezemben. Bár nem a dim masnimat folytattam, mert valami gyors sikerélményre volt szükségem. És mikor képeket kerestem a bloghoz, a Casa Mia lapján találtam ezt a kis hímzős angyalkát. Pont egy ilyen apró, monocrom mintára volt szükségem.
Tudom, nem nagy eresztés, de azért mégis valami.



Majd még kitalálok valami körítést hozzá.
Lehet, hogy úgy csinálom meg, ahogy a honlapon láttam. Az helyes volt, tetszik. Ezt most Anchor 44-es fonallal hímeztem, még az őskorból maradt meg.
Az anyag egyébként valami nevenincs , és jó lötyi. És iszonyat vastag szálakból áll.
Nem tudom, mi lehet. Már évek óta áll a szekrényben, és arra sem emlékszem, miért is vettem.
Viszont nem is volt rossz vele dolgozni.:)

Ma pedig nagyon izgis napom lesz, tele fontos eseménnyel.
Ákos fiamnak ma lesz a koszorúcskája, a zuramnak meg ma van a 40. szülinapja.
Este tehát duplán ünneplünk.
Lesz mi szemszájnak ingere. Finom vacsi, aztán az elmaradhatatlan szülinapi torta, a 40 gyertyával. Azt mondjuk nem tudom, hogy fog ráférni, de remélem sikerül.

2 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Ezt az angyalkát mi is megvarrtuk a boltba, ovális keretbe, egy bordó melírost, és egy kéket!
Jó ünneplést!

bucilla írta...

Ezt én sem hagyhattam ki;)nagyon aranyos lett! majd mutizd meg milyen készen!