2007. 06. 20.



Emlékszik valaki a nyomtatóval festett anyagomra?
Na most elkészült a hímzése...
A kisfiam szobájába szánom, egyszerűen csak képnek.... Van pár Ikeás képkeretem itthon, keresek valami megfelelőt hozzá...
Csak vasalással rögzítettem a színt, mosni nem merném... / valaki mosott már ilyent?
De szerintem olyan kis vidám, igazi nyári hangulata van...



Nos? Szerintetek milyen?

Ja, és összevissza hímezgettem a mintákat a különböző mintaívekről....
Meg változtattam a színeket, hogy ne 1000 színű legyen...

8 megjegyzés:

helen írta...

Óóó, de jóóó!!!

Cserny Cherry Ildikó írta...

nagyon helyes lett! valóban olyan kis vidám.

Zsuzsa írta...

Nagyon jó! Nekem a halacska tetszik Alegjobban!

Pillle írta...

Nem látszik, hogy "szedett-vedett" minta! Nagyon aranyos!

Timici írta...

nekem nagyooon tetszik:))) szólj ha majd megunja a kisfiad;o)

Ami írta...

Nagyon hangulatos!

Ralina írta...

Jajj, de jó lett!
Enyémek még mindig nincsenek keretben. :S

Rita írta...

Nagyon jo! Mennyire otletes!