2007. 06. 08.




Nos, ahogy Ralina mondaná, tegnap délután összedobtam egy Lizzie Kate szösszenetet.
Az utóbbi időben szinte mindig "petit" ikszekkel dolgoztam, és már kissé vágytam picit jobban látható anyagra.
Egy régóta raktáron fekvő anyagot választottam hozzá, ami eredetileg krém-foltos, 14-es aida.
Néha jólesik, ha nem kell annyira lesni hogy hova is bökjek, és a tű magától szalad.:))
Ma reggel rádolgoztam egy kartonlapra 2 réteg vatelinbéléssel, majd a szűkös választékomból kerestem hozzá farkasfogat. Nem igazán ilyenre gondoltam, barnás vagy olivzöldes színt akartam volna, de olyanom nem volt, így maradt ez a kikerics sárga. Bár most, hogy készen van, nem is olyan rossz vele.
Az akasztót Anchor elfekvő fonalából sodortam, és két apró gombbal rögzítettem.
Ez kerekedett ki belőle:



A mérete 11*11cm-es...

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, nagyon klassz lett! Megyek is iszom egy kávét:o)
Szecsi

helen írta...

Állati édes lett! :D
Az a vicc, hogy kb. két napja pont ezt a mintát nézegettem. Erre te kihímezted :D :D

bucilla írta...

Jaj! nagyon édes lett! :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nagyon helyes lett! Hova akasztottad?

Judilla írta...

Kösziii:))
Hú Évi! Tudod milyen sokszor vagyok én is így? Meglátok 1 mintát, ok akkor megcsinálom, erre beleszaladok valaki blogján. Most pl. Bucika francia nyulasába... És akkor cikinek érzem ha én is kihímzem. Pedig tudom, hogy nem az.
A kávéspolcom alatt lóg a képecske, és azt bámulom meredten, míg a reggeli kávém el nem készül::))

Zsuzsa írta...

Én is elkezdtem egy kávést, talán 1 hónapja, de most pihen. Be kellene fejezni, a tiéd nagyon jó lett!

Névtelen írta...

Jópofa! Ügyi vagy! :)

Timici írta...

édes nagyon!:)