2007. 08. 14.






Fáj a fejem, nyűgös vagyok...:(
Még szerencse, hogy ma nem kell dolgoznom.
Ígértem a táskám, hát mutatom :



És a belseje:



A hímzett napraforgóm már pár éve megvan... Eddig várta a jobb sorsát a szekrényben.
És ennek most jött el az ideje...:) Tökéletesen megfelelt a táskámra.
Talán látszik a fotón, kicsit "azsúroztam" is, mert így jobban tetszett.
A belsejébe dupla zsebet varrtam, amit előtte hirtelen felindulásból kicsit kihímeztem.
Mobilt, és zsepit fogok tartani benne. / pont méretre szabtam..
Ugyan senki sem fogja látni rajtam kívül, de sebaj...

Ja, és elkezdtem egy újabb sálat...
Szintén Mozart fonalból, de ez mogyoró színű lesz. És szélesebb, és kevésbé csipkés mint a csokiszínű sálam.
De ezt csak olyan lassacskán fogom kötni, mert az időm egyre kevesebb. Azért télre biztosan elkészül.

8 megjegyzés:

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nekem nagyon tetszik!

helen írta...

Nagyon aranyos :)

Clinique-Bogi írta...

Érdemes volt várni. Csudiklassz lett. :-)

Timici írta...

nagyon szuper!

Christine írta...

Nagyon tetszik a tatyó, ügyes vagy!!!

Névtelen írta...

Szia,
nagyon klassz lett a taskad, en is nyari taskan dolgozom, de osz lesz (ha nem tel :-)) mire meglesz :-)
Aniko

Ami írta...

Nagyon szép lett, tetszik!

Edige írta...

Nagyon szép lett a táskád, csak gratulálni tudok hozzá! Az a hímzett kis zsebecske különösen tetszik...