2007. 08. 10.






Nohát...
Elkezdtem az Évi blogjába feltett mintából a SÁLat, a csokiszín Mozart fonalammal.
És igazad volt Évi!! Nagyon klassz ezzel a fonallal dolgozni. Repül rajta a kötőtű. Már 35 cm kész is van, pedig csak keveset tudtam este kötögetni.
A különbség csak az, hogy én 7-es tűvel kötöm. /nincs jó 8-as tűm, csak azért
Ma veszek mogyorószínűt is ebből a Mozartból, meg a lányom is választ magának valamilyet.
És kész sál-arzenált fogok gyártani...:)))



Nos milyen?

Azért a hímzést sem hanyagolom el...
A sál alatt látható párnácskámat vettem elő. Ideje is volt, mert őszre /szept végére/ késznek kellene lenni vele.
A bal alsó sarokban a fás mintát hímezgetem most.

Tegnap a rövidárúboltban volt egy 10 év körüli kisfiú....
Kezében egy félig kész pici gobelin, és a fonalak között válogatott.
Olyan kis édes volt...

7 megjegyzés:

helen írta...

Csodás :)

Névtelen írta...

Az előbb találtam ki, hogy csokoládé színű fonalat kellene vennem, és akkor belépek hozzád és tessék.Gyönyörű! Bár meglátjuk, mivel sopronban elég korlátozott a lehetőség kötőfonalból is.

Névtelen írta...

Feltehetlek linkként a blogomra?

Judilla írta...

Nanáá, hogy feltehetsz! És köszönöm szépen.:))

Timici írta...

jujj de gyors vagy! nagyon szép lesz
picifiú édi lehetett:):):)
nálunk nincs nagy érdeklődés a kézimunkáim iránt:( úgyhogy nem hinném, hogy valaha ilyen szituban látom majd a fiúkat:D

Cserny Cherry Ildikó írta...

Ahhh Judilla, a szívemhez kaptam :) ez gyönyörű lesz. a színe! nem ragozom, mert ezt már megbeszéltük, de élek halok ezekért a színekért. :)

Clinique-Bogi írta...

Gyönyörű!