2007. 08. 08.






Tegnap kicsit varrtam. Már vagy egy hete ki volt szabva a minta, de nem volt időm megvarrni.
Na de tegnap akadt egy kis időm, így gyorsan nekiálltam.
Életem első neszeszerje...
A cippzárat és az oldalát kézzel varrtam, mert nem tudtam rá jobb megoldást.
/ ha valaki ismer jobbat, ne kíméljen:))
A fogantyún a lógócskát a fiam fűzte nekem, mert az pont illik oda.
A mérete nem nagy, de mivel pocakos, sok minden belefér.





Bucillától kaptam ezeket a szépségeket a bartelezésünkért...
Az a pici ollótartó egy kis tünemény... A dmc-s mini ollómhoz csinálta, és tökéletes hozzá.
/bár most vettem észre, hogy pont az olló nélkül fényképeztem.:(



A lányom pedig ezzel a füzetkével lepett meg, amibe ő hímezte a szivecskéket.


Nekem már csak be kell vonnom valamivel, és akkor ez lesz a hímzős füzetkém.

5 megjegyzés:

helen írta...

NAgyon szép minden, te pedig nagyon ügyes vagy! A családod pedig nagyon szeret téged :)

Nekem is van füzetkém... alkotósfüzetke. Van benne mindenféle feljegyzés - ha szükséges egy mintához valamit felírni, akkor inkább ideírom, mert egyébként a cetlik eltünnek. Valami cetlifaló lakik nálunk titokban, biztos vagyok benne!
Pl. ha át kell váltani valamit más fonalra, vagy méreteket számolgatok, hogy mi lenne jobb, stb, az oda megy :) Meg fotókat vagdosok ki magazinokból, pl. jó alakú táska, vagy jópofa ötletek...

Timici írta...

nagyon szépeket mutattál megint, a lányodnak gratula a hímzéshez, fiadnak pedig a fűzéshez. Szépek a barteles cuccok is, különösen a gombok tetszettek:) A neszid pedig vmi csúcs!!! mekkora? és elkérhetem a szabásmintáját ill. a monocrom mintát az elejéről;)
Cipzárat én is mindig kézzel varrom be, szerintem ezzel lehet a legszebben és legkevésbé láthatóan eldolgozni, bár nagyon nem szeretek kézzel varrni, ilyenkor mégis inkább.

Cimpulusz írta...

Olyan irígy vagyok, hogy ihaj....sáárga...zölddddd :)))

Clinique-Bogi írta...

Én sárgászöld. :-DDD
Nagyon-nagyon tetszik a neszeszer, a gyöngysor és a mini hímzés pedig nagyon kedves kis ajándék.

Lvica írta...

Úha, az a neszeszer csodaszép! Gyönyörű az összhang a hímzés, a gyöngyök és a textilek között... Gratulálok hozzá!
Timihez csatlakozva elkérhetem én is az instrukciókat hozzá, és a mintát a hímzéshez?:)

Kösziiii!:)