2007. 09. 27.



Megmutatom a régebben elkészült horgolt terítőcskémet....

Már egészen elfeledkeztem róla, aztán egyik nap megtaláltam az asztalon a sok varrós cuccom között...
Csak vasalni kellett.... Átmérője 35 cm., és Eldorádó fonallal készült, ami okozott egy kis riadalmat.
Történt ugyanis, hogy az uccsó 2 sornál aggódtam, hogy nem lesz elég a fonalam. Végül is sikerült befejeznem, de kb. másfél méter maradt csak belőle.
*
A terítő alatt az új mini vasalódeszkám van. Ezt én csináltam, mert meguntam, hogy a normál vasalódeszkám folyton elől van, ami a varrás miatt muszáj volt. Párom már morgott, mert pont az ő szekrénye előtt foglalta a helyet... Aztán kitaláltam, hogy megoldom ezt a problémát...
A pincében kotortunk egy deszkát, amit 45*45-ös méretre vágtunk, majd szivacsot ragasztottam rá, és bevontam vászonnal. Azóta remekül teljesít... Kis helyet foglal, és még munkaasztalnak is tudom használni...:))
/gondoltam beírom ide, hátha valaki az ötletet használni tudja...
*
Ez pedig egy 2 éve elkezdett téli párna:

De idén be fogom fejezni.
És mivel mindjárt itt a karácsony / 89 nap / , próbálok már most készülgetni rá. Tavaly nem ezt tettem, így sok mindent nem tudtam megvalósítani...

Aztán hímeztem egy Halloweenes banyát. Még nem tudom, mi lesz belőle....


És végül itt van a dimes képem...

Kb. a fele van készen...

4 megjegyzés:

helen írta...

De jók!
A horgolt terítő is nagyon tetszik!

A boszid állati édes lett :D Már egy ideje gondolkozok én is ilyesmi hímzéseken, csak nem tudom, mire használnám fel. Per pillanat valószínű, hogy szatyrot csinálnék belőle, és dogákat hurcolnék haza-meg vissza benne :)

Névtelen írta...

Boldog születésnapot kívánok!!! Látom, meglepted az oldaladat ez alkalommal egy új külsővel :-)
Szép a horgolt terítőd is, izgi lehetett a vége...bár a hátam közepére az ilyen izgalmakat.

Timici írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!
Jó az új külső és szép a terítőd, meg a többi is szuper, az a boszi, nagyon tuti!!! ügyes vagy!

Judilla írta...

Köszönöm szépen csajok, nagyon kedvesek vagytok!!:DDD