2007. 09. 09.






Végre sikerült lefotózni a fiam ellenőrző-borítóját. Kedden már elkészült, de nem volt idő rá.
Az alapja egy tavalyi, akrillal festett 20-as aida. Ezt inkább fröcsköléssel csináltam, azért is látszanak foltok benne....
Az Anchor 1349-es multicolorjával hímeztem.
Ákosnak nagyon tetszik.:)



A lényeg az volt, hogy mindenképpen igazodjon egy "komoly" 8.-ashoz...:))

Krisztinek ugyan van ellenőrzője, de nem adják oda nekik.... hmmm... fel nem foghatom miért?
/állítólag azért, mert hogy be tudják majd a félévi jegyeket írni... merthogy elhagyják a diákok...
heheeeee....
Ezért neki hiába van Tattys borítója, nem tudja használni.:(
Engesztelésképpen varrtam neki egy apró / de tényleg apró!!/ neszeszert.
Ebbe épp belefér az a pár dolog, ami szerinte nélkülözhetetlen egy csajszinak.
A mérete kb. 10*10-es...



Egy kis Hello Kitty-szerűséget is applikáltam rá. Egyébként diribdarabokból varrtam össze.
Jó móka volt.:)
*
A gőte óta nem is hímeztem.
Most egy kicsit feltöltődöm...
Inkább varrok...
Most épp egy újabb szütyőt, ami az ősz jegyében készül.:)
És közben csinálom az őszi párnámat. De itt csalok is...
A tavaly készült, tea-festéses hímzésemet varrtam rá pelenkaöltéssel.
Színben jól passzol hozzá. Aztán varrok rá egy kis Debbie Mumm őszi anyagot is.
Úgy döntöttem, hogy ez a párna ilyen egyveleg lesz.
*
Meg persze horgoltam egy újabb terítőt is, csak még nincs kimosva.
Várom, hogy jobb idő legyen, mert így nem szárad meg semmi.

3 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon szuper az ellenörző borítő, igazi pasis;), a neszi pedig jó csajszis, nagyon tetszik mindkettő:)
én most, hogy hideg van inkább kötök, Kirit, aztán meglátjuk, még a táskám is be kéne fejezni:S

Névtelen írta...

Tetszik nagyon a gekkó (jajj, remélem, az). A cicc is aranyos, ha nem írtad volna, hogy Kitty, akkor is látszik rajta.
Felcsigáztál a készülő műveiddel, várjuk a képeket!

szazu írta...

Nagyon édes lett ez a kitty-s tatyó. Az unokahúgom nagy hellokitty mániás, biztosan rákattanna:-)