2007. 10. 19.





Ma reggel dolgom volt a városban, és beugrottam a kézimunka boltba...
Gondoltam nézek valami fonalat, bár nem nagyon reménykedtem, hogy találok valami jót.
Aztán mikor már kezdtem feladni, az egyik sarokból rám pislogott a FONAL.:))
Finom pihe-puha, melírozott. Nagy felindulásomban vettem gyorsan 3 gombolyagot, amit hazafelé rögtön meg is bántam. Azt gondoltam, hogy rossz színválasztás volt. / a parkolóórám majdnem lejárt, ezért is volt a nagy sietség /
Itthon gyorsan előkaptam a 8-as kötőtűmet, és kötöttem egy próbát.
És tetszik kötve!! Tehát a fonal marad.:)) Nagyon jól illik majd az olivzöld, meg a nyers színű kabátomhoz.



Ez egy francia fonal, Cheval Blanc Alizé...
Egy baja van, hogy csak 80 méter hosszú. Ára 650Ft/ gombolyag.
Sálat kötök belőle...

Összetétele:
60% acryl
20% polyester
10% polyamid
10% wool

5 megjegyzés:

Timici írta...

nekem is nagyon tetszik;) milyen összetételű? Pesten a Burda Boltban szoktak ilyesm francia fonalat tartani, lovacska a logoja, nem? nekem Opera van meg még 2másik, amiknek most nem jut eszembe a nevük, de azok sajnos mind 100%acrylosak, viszont fini puha a tapintásuk. Szép sálad lesz, majd muti:)

helen írta...

Hála a jó égnek: eljött a sálak ideje :D

Nekem tetszik a színe!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Naaaagyon jó! Én élek halok ezekért a színekért.Ha közben rád törne megint az utálat iránta, én befogadom szegény ártatlan sálacskát! :)) Az összetételére én is kiváncsi vagyok.

Timici írta...

köszi az összetételt;) biztosra vettem, hogy van benne moher, erre tessék nincs is, bizti a gyapjú ilyen jó szöszös;) és igen ez az a Cheval:D pacival, én most 2sálat kötök, egyet zöld multis Mozartból Bencének (remélem hordani fogja) a másikat pedig magamnak 4féle színű Bellából, fini puha lesz mindkettő:)majd mutatom, csak most RRezek, de aztán hajrá!

Névtelen írta...

Nagyon szép!