2007. 11. 19.


Voila!!
Megérkezett Móni-Ralinától a barátság hímzésem.:))
Egy nagyon szépséges mintát választott hozzá.


Nagyon-nagyon szépen köszönöm Móni!!:))))
És köszönöm a hímzés mellé dugott meglepit is!! --nagyon helyes gyöngyöket kaptam még a csomagban:)
Van már sejtésem, hogy mihez fogom felhasználni;)

Lelkiszemeim előtt már látom a sok szépséges hímzést összedolgozva.
Nagyon szép lesz, majd meglátjátok.;)
És íme, az összes csodás hímzés együtt:


Ugye milyen gyönyörűek?
Annyira tetszenek... nagyon jó érzés, mikor nézegetem őket... hogy hímeztek nekem a lányok....
hogy nem sajnálták az idejüket rám... és Rátok gondolok, ahányszor csak rájuk nézek...

KÖSZÖNÖM szépen mindenkinek, aki hímzett nekem!!!!

4 megjegyzés:

Nina írta...

Húúúú! Eszméletlen jól mutat így együtt :))
Én még egyben nem fotóztam le a szíveimet, de ha lesz végre egy napsütéses nap....!
És ha lemegy a karácsonyi hajrá, talán végre bele is foghatok az összeállításba.
Neked kép lesz?
Szuper!! :)

Névtelen írta...

Nagyon szívesen! Örülök, hogy odaért. :) Már most is jól mutatnak így együtt. Kíváncsi vagyok a végeredményre. ;)

Timici írta...

annyira jók így együtt!:)köszönöm, hogy megmutattad;)

Névtelen írta...

Leld bennük sok örömedet, drága Judilla!