2007. 12. 30.


El vagyok kenődve...
Mindenki olyan szép munkákat mutogat a blogjában, csak én nem.
Úgy látszik, csak én vagyok hímzéstelen...
És most látom, hogy milyen találó a blogom címe.... apróságaim.... valóban annyira aprók, hogy már láthatatlanok....
Én sem látom őket...:((((
Pedig olyan jó lenne, ha szebbnél szebb dolgokat tehetnék fel ide.
Pl. ilyeneket:

Éppen ezért, ma elkezdem a Nina-féle BC hímzését. Minden hónapban egy minta...
Bár a hivatalos SAL-ba nem nevezek be, azért a partvonalról én is velük tartok, ahogy épp tudok.
Én egy párnát csinálok belőle...
Ehhez most egy márványos aidát választottam/ lsd. a Lizzie Kate kávés képecskét/, bár az aida mostanában nem a kedvencem, de mivel a fiamnak csinálom, a strapát talán jobban bírja, mint a vékonyabb hímzővászon...
Lehet, hogy ebből egyszerre több részt is megcsinálok, ahogy van időm, meg kedvem hozzá.
Aztán meg a Henivel indítottunk egy lusta SAL-t, amit szintén az évvégéig kell megcsinálni.
Nagyon helyes kis francia mintát választottunk hozzá.:))
Ahhoz még nem kerestem anyagot, de az tuti, hogy a DMC valamelyik bordójával fogom kihímezni...
Szóval tervem van elég, csak időm is legyen hozzá...
Ja, és még a varrógéppel is egy nagyon sűrgős találkám lenne, de nem tudom elővenni...
El van barikádozva a karifával...
Hmmm...??

1 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.