2007. 12. 11.



Teljesen elvesztem...
Hímzés már egy hete nem is került a kezembe. Tehát az angyalkámnak lőttek, az idén tuti nem fejezem be.
Meló van ezerrel, heti egy szabadnappal.
Olyankor aztán azt sem tudom mihez kapjak...
Blogolvasással is jócskán el vagyok maradva. Meg mindennel.:(
A gyerekek adventi naptárja is csak olyan harmadáig készült el, de azért használják.
Szóval, ilyenek egyenlőre...



Egyébként döbbenet, mit hoz ki az emberekből ez a karácsonyi láz... vagyis inkább mondhatnám őrületnek is... Naponta szembesülök vele...
Hol van már az igazi lényege az ünnepnek?
Nem értem az embereket...

3 megjegyzés:

Nina írta...

Ezt az őrültet én se értem... Inkább elszomorít.
Párommal iygekszünk mindig még december előtt beszerezni az ajándékokat, én évközben is nyitott szemmel járok, és amiről úgy gondolom, hogy alkalmas lesz, nem is ghagyom ott :)
Gyűlölöm, hogy manapság szinte mindenki egymást túllicitálva igyekeznek drága és haszontalan dolgokat venni, mert most épp ez a divat. De ez nem erről szól!
Én magam sokkal többre értékelek egy személyes apróságot, mert tudom, az valóban nekem szól, és nem a külvilágnak, hogy "bibi, nekem erre is telik"...
Gyerekkoromban a mamámnál töltöttünk sok karácsonyt és nem vetett fel senkit a pénz, de soha semmiért nem adnám azokat az estéket! Mindennél többet értek, és a mai rohanó világban is egyre inkább ezt kellene értékelni... :)

Judilla írta...

Én tudatosan fogom vissza az anyagi dolgokat ilyenkor. Jobban szeretjük, hogy az évi nagy rohanásban van pár szép nap, amit végre együtt tölthet az egész család. Nekem is a gyerekkori karácsonyok azok, amikre nagyon szeretek visszaemlékezni.
És remélem, hogy egyszer a gyerekeim is ilyen szívesen fognak emlékezni...

Zsuzsa írta...

A világ az nagyon rossz felé tart, de mi talán a saját kis világunkat meg tudjuk őrizni, az már jó!
Pár éve a karácsonyi vásárlási láz engem is teljesen elszomorít, minden csak a pénzről szól, pedig az semmit nem old meg, a szeretet meg annyira háttérbe szorul, mintha nem is az lenne a legtöbb! Szép, szeretetteljes
karácsonyt neked, és a kedves családodnak!