2008. 01. 07.

Liliom I. és a BC


Úgy döntöttem, hogy nálam mostantól tavasz van.:))
Kit érdekel az ónos eső, a hideg és a borongós idő...
/bár a karifa még teljes pompájában áll... családom berzenkedik a kihajításától...:)
Ezért hát kerestem egy megfelelő mintát....
3 napja elkezdtem egy Susannás mintát /2003 januári szám/, mégpedig egy szépséges liliomot.
Már régóta tetszett ez a minta, csak mindig elmaradt valamiért...

Hófehér Zweigart Linda anyagot választottam hozzá, és egy kis futó terítőt fogok készíteni belőle.
/ ha jól emlékszem, Nyuli is kihímezte ennek a mintának a nagyobb testvérét.
***
Aztán itt van a még kapcsot nélkülöző januári BC-m...

Az anyag színe miatt hímeztem a hóember köré egy kis kontúrt, hogy kicsit plasztikusabb legyen, és ne olvadjon nagyon bele...
A fehér fonalba pedig néhol belehímeztem egy kis 5272 irizáló DMC-t is, bár a fotón ez sajna nem látszik...
De élőben nagyon szépen csillog... ;)

4 megjegyzés:

Nina írta...

Nagyon szép ez a liliom :) És tényleg, kezd tavaszias hangulatom lenni így :))

Kifelejtettelek a SAL-blogból??
Beleírhatlak? Esetleg van kedved oda is bejegyzni? Nagyon klassz a hóembered ;))

Christine írta...

Engem érdekel az ónos eső, még mindig érzem az esés nyomát:D
Gyönyörű a liliomod, a kedvenc virágom!

Cimpulusz írta...

de szépek lettek!!!

Névtelen írta...

Gyönyörű a liliom! :))