2008. 03. 20.

Zöld szív

Újra hímzőtűt vettem a kezembe....:))
Persze nem kell nagy dologra gondolni, mert csak egy RP szívecskét kezdtem el.
És rögtön meg is becstelenítettem, mert a szép bordó helyett olajzöld színnel készítem.
Még az ősszel vettem egy fáradt olajzöld micro-kord anyagot, hogy táskát fogok belőle varrni.
Ehhez kellett választanom fonalat, és egy maradék Anchor 861 lett a befutó.
Ekrü színű Zweigart Lindára hímzem, és már kész van kb. a fele.
Nagyon szomorú, hogy nem tudok fotót felrakni...
Jövő héten viszik Pestre a gépet, ahol megnézik, hogy egyáltalán érdemes e megcsináltatni.
Ha nem, kénytelen leszek új gépet beszerezni.:(
***
Fényképeket nézegetve előkerült egy régi kép, amit akkor fotóztam, mikor a gyerekek még kisebbek voltak.
A tavasz tündérek vannak rajta.
Én fabrikáltam ezeket a figurákat, és minden tavasz kezdetén kiraktuk őket egy asztalra.
A séták közben pedig mindig kerestünk valamit /szép kavicsot, százszorszépet stb./, ami a tavaszhoz, a természethez kötődött.
Ezeket szépen a tündikék köré raktuk, és így "tavaszodtunk"....

7 megjegyzés:

helen írta...

Nagyon tetszenek ezek a tavasztündérek :)
Kár, hogy anyukám nem csinált ilyet, biztos egyiket elloptam volna, hogy hazahozzam az otthonom egy piciny részét :)

helen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Pillle írta...

Nagyon kedves tündérkék! Biztosan szerették a gyerekek is őket.

Névtelen írta...

Kedves Judilla!
Nagyon édesek a tündérkék, és a többi munkád is tetszik :-)

Szeretném az oldaladat a kezimunka.linkcenter.hu gyűjteményben szerepeltetni, ha nincs kifogásod ellene.
Üdvözlettel
Andi

Judilla írta...

Nahát! Nem is tudom, mit mondjak...
Nagyon megtisztelő számomra, hogy méltónak tartasz rá, hogy bekerüljek a kézimunka linkcenterbe.
Bár én még nagyon kölyök vagyok a kézimunkában, bőven van még hova fejlődnöm.
De azért köszönöm a lehetőséget!:)

szazu írta...

De kár, hogy nincsen fotó!:-(
Húsvéti hangulatom nekem sem volt, sőt semmi húsvéti dolgot sem készítettem, a sütiken és sonkán kívül - persze. De ezek legalább finomak voltak!:-)

Névtelen írta...

Judilla, én meg köszönöm az engedélyedet :-)