2008. 07. 18.

Üveggolyó


Én olyan szerencsés vagyok, hogy ketten is nekem gurították az Üveggolyót.:))
Edelweisstől, és Bucillától kaptam meg a stafétát, amit én Cherrynek, és Katbonak gurítanék tovább.:)

a - alkotás... enélkül talán megőrültem volna az utolsó időben
á - Ákos, álom...
b - barátság, bölcsesség, biztonság...
c - cérna...
cs - csók...
d - duzzogás...előfordul:)
e - egérke... fiam hív így:), egészség
é - élet, étel...
f - fény, fekete, fehér...

g - gazdagság... nem az anyagira gondolok
gy - gyermek
h - hímzés
i - irigység... nagyon utálom, bár ritkán én is beleesem... inkább élményeket irigylek
j - jutalom.. ösztönző nem?:)
k - Kriszti, kreativitás, kitartás, körforgás, és persze kakaska:)
l - lélek
m - megértés
n - népi hagyományok, növények
ny - nyugalom

o - otthon
ó - óvatos
ö - öröm
ő - ősz
p - Péter
q - quilt
r - remény

s - simaság
sz - szeretet
t - társ, testvér
ty - tyúkocska
u - uszoda... többet kéne oda járnom
ú - út.... előttem, mögöttem
ü - ügyesség
ű - űr... titokzatos
v - vidék... nyugalom, madárfütty
x - xilofon... az első hangszerem
z - zöld... a kedvencem


3 megjegyzés:

bucilla írta...

Köszönöm! Érdekes volt olvasni:)

kastanie írta...

Sosem jártam eddig itt, tetszik.

Judilla írta...

Köszönöm szépen, gyere máskor is! Örülnék neki.:))