2008. 08. 06.

Szeretetvarázs IV

Kicsit eltűntem... Nincsenek itthon a gyerekeim, és a férjemmel minden pillanatot kiélvezünk.:)) Élvezzük, hogy csak kettesben vagyunk... Ritkák ezek az alkalmak, ezért nagyon megbecsüljük.;) Alkotni nem nagyon volt időm ezen oknál fogva, csak egy szütyőt fejeztem be. Ezen próbáltam ki a Trapunto technikát egy szív erejéig. Vagy legalábbis valami hasonlót műveltem...Az anyag hátoldalára felvarrtam a szív formát, közepén bevágtam, és beletömködtem a vatelint. Összevarrtam a felvágott nyílást, és a színén bordó és nyers színű fonallal körbehímeztem láncöltéssel. Ezzel hangsúlyoztam a szívformát... Lehet benne tárolni sok mindent, mert jó öblös, elnyeli a holmikat. Ez szintén Szeretetvarázs ajándék.:)

7 megjegyzés:

Szecsi írta...

Jópofa ez a technika, tetszik! Jól válogattad az anyagokat is!

Naomi írta...

Nagyon tetszik a szütyő-bugyor!!! :D Ügyes vagy! :D Én is már régóta szemezgetek ezzel a technikával...igazán szépen megvarrtad! :D

Alig várom, hogy Zsuzsa visszaérjen a szabadságáról és én is jelentkezhessek a Szeretetvarázs csapatához! :D

helen írta...

Naomi!
Írj erre az emilre és küldök meghívót :)
FEESXPUQCJHJ@spammotel.com

Ideiglenesen én látom el a pót-blogszerkesztői feladatokat :)

bucilla írta...

Nagyon klassz lett! Trapuntot én is kedvelem, akárcsak a boutist:)Biztosan nagy örömére lesz a kis gazdájának!

Edige írta...

Nagyon aranyos lett!

belinda írta...

Szuper dolgokat csináltál!
Kukk be hozzám,vár egy meglepi :)

Judilla írta...

Köszi lányok!:))

Betti, ez a Boutis annyira szépséges technika, csak én tuti nem merek még jó sokáig megpróbálkozni vele.

Belinda, nagyon köszönöm a díjat.:)))