2008. 09. 14.

Régen nem írtam. Sok minden történt azóta, mióta utoljára jelentkeztem. Kicsit sűrűsödtek a napjaim. Hímezni nem nagyon tudtam, mert nem igazán látom. Romlott a szemem, és amíg nem lesz meg a szemüvegem, nem is akarom erőltetni. Úgyis hamar elfárad. Helyette inkább varrógéppel dolgozgatok, bár arra sincs sok időm. Hétfőtől újra a munka frontján teljesítek végre, bár előre félek, hogy fogom bírni. Akkor még kevesebb időm lesz az alkotásra.:( Most fejeztem be egy táskát, amit cirka egy hét alatt sikerült megcsinálnom. Pedig semmi olyan nincs benne, ami esetleg időrabló lett volna. Fotót akartam reggel készíteni róla, de lemerült az aksi a gépben. Talán holnap teszek fel. És fáj a fejem is... Ez nem az én napom... Azért hoztam egy fotót, amit kedvcsinálónak szánok... Úgyis mindjárt itt a karácsony...:)) A fotó nem saját készítésű, innen van ... De nagyon helyesek szerintem...:)

1 megjegyzés:

Barbi írta...

Kitartás, majdcsak elmúlik a front! A karácsonyi ötlet nagyon jó, én is folyamatosan ajándékokon töröm a fejem. Kíváncsi vagyok a táskádra! Most szabtam ki én is egyet, de hogy mikor varrom össze? :-)