2008. 12. 16.

Hógolyó

Kaptam ma Hógolyót Timicitől. Ha már mást nem is írok mostanában, ezt most elkapom, és jól megválaszolom...:) Horoszkóp: Mérleg.... pár tulajdonság kimaradt belőlem, és inkább az aszcendensemé (Kos) érvényesül Egyéb esemény születésem napján: épp elég esemény volt a szüleimnek a születésem Ha nyernék a lottón: az csoda lenne, mert nem lottózom Rossz szokás: hajlamos vagyok mindent az utolsó pillanatra hagyni Böngésző, kereső: Mozilla, Google Koffein: lehetőleg intravénásan Színeim ruhában: most vagyok változóban e téren.... száműzöm a feketéket, szürkéket... ide nekem a színeket, csupa nagybetűvel Most mi van rajtam: mintás harisnya, farmer miniszoknya (ízlésesen mini:D), szép kivágású, krémszínű poló Legutóbbi könyv: Lisa Jewell- Harmincasok.... és utána semmi? Háziállat: nincs.... régen voltak halaink, de nem akartak nálunk élni.. inkább kihaltak... Éva szerint a lánykori állatok is beletartoznak... nos, akkor meg kell emlékeznem a drótszőrű foximról... :) őt nagyon szerettem! Milyen háziállatot nem szeretnél: ezek után?:D.. inkább nem kísérleteznék Amit a legjobban szeretek magamban: harcolom a magam harcát 10 év múlva: Mi vagyok én.... Jósnő? A legutóbbi legjobb élményed: na ebből szerencsére van több is... jó ez a mai nap...:) a postás hozott nekem valamit valakitől.... a fiam jó jegyet hozott... ma nem kellett dolgoznom Én azt hiszem nem dobálózom tovább a hógolyómmal, úgyis biztos mindenkihez eljutott már. De ha mégsem, és valaki szeretne válaszolni rá, akkor tegye meg bátran.

9 megjegyzés:

helen írta...

És a foxiról nem is mesélsz? :(

Judilla írta...

Ohhh... igaz... de az még lánykoromban volt. Az is érvényes?:D

helen írta...

Foxi esetén? Ha anyudé lett volna születésed előtt, akkor is :D

Judilla írta...

Javítottam:D

Timici írta...

köszönöm, hogy megválaszoltad;o) jó látni Téged:o)))) hajrá szinek!!!

Barbi írta...

Te vagy oldalt a képen? Nagyon szép fotó! És olyan jó olvasni a blogod megint! :-)

Judilla írta...

Igen, én vagyok... Azaz egy darabka belőlem.:)

Zhenya and Nika Aksutin írta...

Hello! My name is Nika! I so like your blog! We are from Russia. My husband and I to work with students. We organize many clubs to construct attitudes friendship and to speak them about the Christ. I have ladys club, we to do hand made cards, scrapbook, quilt and crosstitch. It is good opportunity to testify about our God and His love! Every Saturday I have craft club for ladyes. We do cards, quilt, crochet, cross stitch too. It very not usual and new to Russian culture. I to study from different blogs how to make cards, made quilt and to use different technics. We are missionary to the Far East Russia. We are russian. We live in city Birobidzhan, it is the Jewish region in Russia. A lot of Jews live here. They have synagogues and to celebrate religious holidays. But many of them do not know the Christ. We have 2 daughters. Polina is 8 years and Liliya is 2 years.And if you are interesting about us I shall be glad give answer to you. I will glad if you can write me.Sorry my English.
Can I ask if you can halp to our ministry, here in Russia? Nika
--
You can vizit to my blog http://christforchristglory.blogspot.com
and our family ministry blog
http://fareastrussiaforgodsglory.blogspot.com

Zsuzsi írta...

Kérdezek tőled régi karácsonyosokról:
http://szkrep.blogspot.com/2008/12/karcsonyom-ann.html