2009. 05. 08.

Kendőcske

Az utóbbi időben a kötős lányoknál annyiszor megcsodálhattam a szépséges kendőket, hogy én is kedvet kaptam hozzá. Na de...... Még mielőtt azt gondolnátok, hogy elsőre csipkecsodát fogok alkotni, akkor bizony tévedtek. Annyira bátor azért nem vagyok. Meg az az igazság, hogy mikor este hazaérek, már annyira le vagyok amortizálva, hogy nem lenne erőm bonyolult mintákhoz. Ezért csak a legegyszerűbb mintát választottam. Így este akár félkómásan is tudok kötögetni pár sort. Tegnap kezdtem el, Ercsu blogjában talált "recept" alapján, amit kicsit hozzáidomítottam ehhez a fajta fonalhoz. Éva a szaporítás hogyanjában segített. Köszi lányok!A fonal egy Lana Grossa gyártmányú, Basics Stop Print, és 5-ös tűvel kötöm. Nagyon szeretem ezt a fonalat, szuperul lehet kötni vele.Sajnos nem teljesen színhű, ezeknél a színeknél élénkebbek kicsit a színei....

6 megjegyzés:

Barbi írta...

Tetszik a színe, szép lesz! :D

Csilla böködéje írta...

Csodás lesz és a színei is szépek.

enigma írta...

gyönyörű színek, kedvemre való :)

Jucus írta...

Gyönyörű egyenletesen kötsz, nagyon szép a fonal is! (Lehet, hogy nekem is előbb egy ilyen egyszerű (és nagyszerű) mintával kéne elkezdenem.)

helen írta...

Nagyon jópofa! Finoman eltakartad a kezdést, pedig én nagyon kíváncsi lettem volna rá :))

Judilla írta...

Köszi csajok!:))

Éva, nem eltakartam a kezdést, hanem csak így alakult a fotózásnál.
Biztos nem olyan tökéletes mint a tied, de én nem bánom...:)