2010. 06. 19.

Sok hímzés nélkül töltött nap után, csak kibújt az ujjaimból egy pici hímzés. Ez egy free minta, amit sajnos már fogalmam sincs hol találtam eredetileg. Most a neten próbáltam utána keresni, és itt találtam meg. Bucillától régebben kaptam egy általa festett fonalat, azzal hímeztem egy teával festett vászonra. Még nem tudom mi lesz belőle, egyenlőre megy a fiókba. A fotó csalóka, mert igazából nem is ferde a hímzés... no és hát a színeket sem adja vissza, mert a két kép között van az igazság.

2 megjegyzés:

Jucus írta...

Nagyon tetszik a pici mintád! Szívesen meghímezném én is. Szeretem a multicolor fonalakat!

Judilla írta...

Jucus, email címért cserébe szívesen elküldöm a mintát!
Az eredeti leírás szerint fekete fonallal van tervezve, de hát mire jó az alkotói szabadság...:))