2011. 01. 12.

 Nem tudom, ki hogy van vele, de engem nagyon régóta érdekelnek  a szép lakások.
Már a 70-es években szívesen nézegettem a nagymamám  Lakáskultúra újságjait.
Szívesen nézegetek fotókat lakberendezésről, amik inspirálóan hatnak rám.
Bár a nagyon letisztult stílusok annyira nem fognak meg, mint pl. a minimál, de sokszor találok bennük is  jó ötleteket.
Leginkább a kicsit eklektikus, meleg hangulatú otthonok tetszenek.
Szeretem a színeket magam körül, fehér falak mellett rosszul érezném magam.
Régóta szívesen nézegetem a skandináv lakberendezős blogokat.
Pl. ezt itt...
Szeretem nagyon az Ikea stílust, nagyon sok praktikus kiegészítőjük van, aránylag olcsón.
Most épp a konyhámat tervezem újjá varázsolni.
Bár csak egy sima festést szeretnék, de ki tudja mivé fog fajulni...
De azt ugye mindenki tudja, hogy egy jó textillel, vagy képekkel, világítással nagy változást lehet elérni.
És nekem most épp erre van szükségem...:-)
Tele van a hócipőm a téllel, kell egy kis kedélyjavító ebben a szürkeségben.
 Szerencsére mára egyre több magyar nyelvű lakberendezős blogot olvashatunk, ahonnan csemegézhetünk a legújabb irányzatokról, vagy pedig szimplán ötleteket találhatunk.
De ha csak éppen nincs jobb dolgunk, akkor is jó elidőzni ezeknél az oldalaknál.
Például itt, vagy esetleg itt a teljesség igénye nélkül.
De végül is akárhol klassz ötletekre bukkanhatunk, csak legyen nyitva a szemünk.
Fotók forrása: Google

PS. gyerek változatlanul szenved, rossz szegénykémre ránézni, annyira pöttyös.
Hiába mondom neki, hogy a pöttyös az igazi.... :-D


Nincsenek megjegyzések: