2011. 02. 23.

Ma is gyöngyöket hoztam.
Még a nyáron találtam ki, hogy kellene egy mexikói színekből valami helyes kis nyaklánc.
A gyöngyöket már akkor beszereztem, de aztán idő hiányában elmaradt az elkészítése.
Karácsony előtt viszont sikerült a karikát megfűzni, de akkor meg a befejezése maradt el.
Most hétvégén azonban végre elkészült.
Simán csak bőrszíjra fűztem, mert szerintem ez épp illik neki, és nem is akartam tovább cifrázni  a láncot.
Mexikói álomfogónak hívom, mert annyira édesen csilingelnek ezek a levélkék a medálon...:)

5 megjegyzés:

enigma írta...

ez nagyon kis hangulatos darab lett:)...biztosan alig várod a nyarat, hogy viselhesd, ugye? :)

Aranyalma írta...

Rögtön az álomfogó jutott eszembe róla, aztán később írtad is. :)
Nagyon jól sikerült!

Zsuzsa írta...

nagyon vidám! Biztosan jó kedvvel fűzted, látszik rajta!

aarkus írta...

Jujj, ez nagyon bejön, állati jó lett!!!

Judilla írta...

Köszönöm szépen lányok!:-)

Kriszti, nem kell ahhoz nyár, hogy hordjam.. úgysem tudnék addig várni.;-)