2011. 03. 30.

Válság, válság...
Zsong a tavasz, élvezem a napsütést, ültetem a kis magokat, amik az apró erkélyemen fognak nyáron a látványukkal kényeztetni...
De! Az alkotás nem megy.
Naponta ránézek a kötésemre, konstatálom, hogy "mármegintnem" jutottam vele sehova.
A hónap elején sikeresen befejezett kardigánomhoz még mindig nem vettem gombokat.
De ahogy visszaemlékszem, minden tavasszal beköszönt nálam ez a válság.
Először ez nagyon idegesített, de mára már nem foglalkozom vele.
Ha itt lesz az ideje, akkor úgyis megy minden alkotói folyamat magától.
~~~*~~~
Itt pedig  az Aranyalma játékán nyert fantörpikus pénztárcám.
Ez egy édes, pont nekem való méretű, finom kis jószág.
Nagyon szeretem a kis duci almát rajta, és hogy pont belefér aminek bele kell férnie, de egy cseppet sem nagyobb. Ha értitek, mire is gondolok...:-))
Köszönöm szépen Mariann!!:-))
~~~*~~~
Nem utolsó sorban nagyon köszönöm Jucuunak a kedves gesztust, hogy egy Jó szót ajándékozott nekem.
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
Bár mostanában nem nagyon szolgálok rá, de éppen ezért nagyon sokat jelent nekem. Köszönöm.:-)

Nincsenek megjegyzések: