2013. 12. 01.

Advent 2013

Eljött újra az adventi időszak.
Én nagyon szeretem az évnek ezt az időszakát.

Ilyenkor kéne lelassulni, kicsit megpihenni...
Ehelyett csak most kezdődik igazán a pörgés, a futkozás a boltokba ajándékokért, a lakás nagytakarítása, és még ezerféle készülődés a karácsonyra.

Én személy szerint kiszálltam ebből a játékból már tavaly.
Nem vagyok hajlandó boltokban toporogni, tülekedni a tömegben, és állni a végeláthatatlan sorban a pénztárnál.

Nálunk az ajándékok szívvel-kézzel készült apróságok, amiket nagyon nagy szeretettel készítgetek naponta.
Ezzel jómagam is feltöltődök, alkotok valamit, aminek majd valaki örülni fog karácsonykor.
Közben a családommal lehetek az otthon melegében, jóízű beszélgetésekkel a gyertyák fényénél.
Mert ez a fontos nekem...



Nincsenek megjegyzések: