2014. 02. 07.

Driftwood helyreigazítás

Tegnap valószínűleg nem írtam le rendesen, amit mondani szerettem volna, így most korrigálok, mert más alkotásával nem szeretnék villogni.

Szóval a tegnapi post első képe a Driftwood tervezőjének a képe volt (Isabell Kraemer):


Az a második kép pedig, amit mutattam, az Kris képe, és akinek a projekt oldalát itt lehet megnézni:


Én viszont most megmutatom, hogy jelen pillanatban hol tartok ezzel a kis huncuttal..
Előre bocsátom, hogy ritka ronda képek készültek a telefonommal, de az előző bejegyzésben már látható volt a fonal igazi színe.

Tehát ez lenne a Borsó aktuális állapota:


Annyiból fog eltérni az én munkám az eredeti mintától, hogy az enyém nem lesz csíkos.
Szerintem annyira hangsúlyos ez a zöld, hogy nehéz lenne megfelelő színpárt találnom hozzá.. ezért hát marad az egész zöld.

Kivéve talán majd a gomboláspánt, és a nyakkivágás...
De ezt még bőven ráérek átgondolni.


2 megjegyzés:

florentine írta...

alakul!

Judilla írta...

remélem, még ebben a hónapban el is készül, a duplikálás ellenére is.. :)