2007. 03. 15.

Megmutatom, mit kezdtem el a szivárványos anyagomon.



Ez eredetileg egy Dim minta, de én más színeket válogattam hozzá. És ami a lényeg, itt használhatom, kipróbálhatom az új DMC E135-ös fémszálas fonalamat.
Megmondom őszintén, nagyon féltem, hogy nem fogom szeretni, és hogy kínszenvedés lesz vele hímezni...
De nem így volt!!! :)) Meglepően jól lehetett vele dolgozni.
És olyan szépen csillog-villog...
Próbáltam olyan képet csinálni, hogy látszódjék.



Lányom teljesen beleesett, ilyen mintás táskát kívánt meg magának.
Hát, nem is tudom....:))

4 megjegyzés:

helen írta...

Nagyon jó!!! A színválasztás is nagyon jó lett hozzá! Ügyes vagy!
Csúcsszupernőcis lett!

bucilla írta...

Nagyon jó mintát választottál hozzá, és a színek is szuperül mutatnak rajta! az én lányomm is szívesen elfogadná;)

Ralina írta...

Mutatós! Ügyi vagy. Nem gondoltam, hogy belevágsz valami színesbe.

Nina írta...

Judilla, ez gyönyörű lesz!
A festett anyagod is csodás lett, és telitalálat a minta hozzá :)
Milyen festékkel és technikával készült az anyag? Minden részlet érdekel :-D