2007. 04. 05.




Kicsit szomorú vagyok....
Krisztinek nem sikerült vennie anyagot a nyuszisomhoz.:(((
Körbenéztem itthon, hogy mik a lehetőségek. Már ott tartottam, hogy szétvagdalok bármit, csak találjak megfelelő textilt.
De hát nem találtam semmit:( Illetve még a múltkor kezembe akadt egy filcdarab, de nagyon vastagnak, merevnek találtam. Színében talán jó lenne...
Ha lenne mivel kombinálnom, akkor talán lehetne valamit kezdeni vele. Úgyhogy még kotrok kicsit, hátha....
De mivel nem nagyok a lehetőségek, mégiscsak megmutatom most a ricos nyuszkómat.



(Ha valami csoda folytán sikerül készre varázsolnom, akkor úgy is lefotózom.)

Ez attól más, mint az eredeti, hogy 1 szállal, minden lyukba öltve hímeztem. A színeit is megvariáltam. A kék szín helyett pinket használtam.
/ Bár ne tettem volna.... Akkor találnék itthon megfelelő árnyalatú anyagot is:D
És 3 féle rico mintából ollóztam össze.
Nem tudom, kinek hogy tetszik, de nekem nagyon.

Most látom, hogy a fotón kissé ferde a díszsor... Nem tudom hogy csináltam, de az életben nem ilyen csálé:))))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó lett! :) Kíváncsi vagyok, milyen lesz készen!

Névtelen írta...

Nagyon tetszik :)