2007. 04. 14.




Szingli vagyok ma, és holnap....:)))
A fiúk 24 órás úszóversenyre mentek Sopronba. Én meg azt csinálok, amit akarok! :D
Tehát hímezni fogok, és egyéb léhaságokat elkövetni. Takarítás, mosás, főzés elfelejtve. Ilyen úgyis csak egyszer van egy évben, ki kell használni.
A munka pedig megvár.:(

Tegnap megjöttek a fecskék. :) 1 nappal később, mint tavaly. Úgy örültem nekik.
Imádom, ahogy köröznek itt az ablak előtt.

Kifogott rajtam a hímzés...
A múltkor írtam, hogy elkezdtem egy sárga tündért, amit egy nyári táskára akartam felapplikáni. De azt hiszem nem jön össze. Legalábbis ebben a formában nem, ahogy kitaláltam.
1 szállal, minden lyukba.
Nem bírja a szemem, abba kellett hagynom. :(( Csorgott a könnyem a megerőltetéstől.
Pedig olyan klassz lett volna. Nagyobb méretben meg nem csinálhatom meg, mert a tündér mérete elég nagy még így is, 10*20-as. És hát nem bőröndre akarom varrni, lássuk be...
Helyette elkezdtem egy másik munkát.
Egy helyes JJ-t. Hardangerrel vegyítve. Szerencsére nem kell vagdalni, bár az ollómat már megéleztettem/ egy vagyonért:( /
És hipp-hopp, már kész is van!!!!
A fényképezőt elvitték, így nem tudom megmutatni.
Persze nem én lennék, ha hűen követném az instukciókat. A színeket teljesen megváltoztattam.
Az eredetit azért megmutatom:


Még nem tudom,mi lesz belőle. Fotó majd később...

Csütörtökön voltam dokinál. / csupán 2 órát kellett várnom...grrrr..../
Még nem engedett el dolgozni. Methogy nem gyógyulok elég gyorsan. Újabb adag lórúgásgyógyszert kaptam. Pedig igyekszem pihenni, már ahogy tudok.
Gondolom, hogy a munkahelyemen hogy örülnek.....

Évi, az én tulim ilyen:))



Még sosem volt fehér tulipánom, ez az első.:)) Krisztitől kaptam, még húsvét előtt.

Látott már valaki 4000-el kezdődő Dmc-t valahol? Annyira tetszenek...
Én még nem láttam sehol itthon.

5 megjegyzés:

helen írta...

Csodaszép, nemes és egyszerű ez a tulipán! Köszi a fotót!

Hol láttad azt a dmc-t? Milyen fajta?

Várom a fotókat :)

Judilla írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
helen írta...

Nekem is tetszenek, és mivel nem találtam, ezért felvásároltam az összes Anchor multicolort! Azok is gyönyörűek!!! Andieetól kérdezd meg. Én is postán kaptam meg őket :D

Judilla írta...

Anditól nemrég vettem Anchor multikat, de ilyen is keeellllll....:)

Timici írta...

azért a tulipánért igazán irigyellek, a kedvencem minden fehér virág, a tulipán pedig különösen gyengém:))) így együtt pedig vmi lélegzetelállító:)