2007. 04. 10.





Éva
kérdése:

" Milyen dolgok vannak jelen pillanatban az asztalon, ami a hímzéssel kapcsolatos?"

Nos... Miután inkább az ágyban, illetve az ágyon ülve hímzek, ez a kérdés nálam változik. Mert hát nekem asztal helyett a fotelem van megtömve:))
Van azon minden, a tűtől a repülőig...:)) Először is 2 horgászdoboz / ezek 2 méretben /, aztán nyomtatott minták, varróskosárka, 2 fajta olló, színes és rotring ceruza, horgolótű és fonal( megkezdve egy terítő) , rajztábla, amire a mintákat rögzítem,és persze az aktuális hímzésem.
Szóval nem vagyok büszke magamra.
És a fotelt sem tudja senki használni:))

Nekem is lenne egy újabb kérdésem:

Ki hogy van megelégedve a hímzése fonákjával?

Én igyekszem...:))
Régen, ez nem volt különösebben fontos nekem. Mivel teljesen magamtól /úgy kísérleteztem ki:)/ tanultam az xszemezést, erre senki sem hívta fel a figyelmemet. Tehát a régi munkáim hátulja enyhén kaotikus.:(((
Aztán az nlc-n láttam mások munkáinak hátulját, és akkor elszörnyedtem az enyémen.
De azóta sokat tanultam, és ha nem is kifogástalan, azért látszik a fejlődés.



Szóval kb. ilyen az enyém...
De tanulok folyamatosan. Persze nekem sem a legfontosabb a fonák külleme. Csak a lelkem miatt. :)

Nincsenek megjegyzések: