2007. 05. 21.


Jól elhavaztam a múlt héten...
Dolgoztam kedd kivételével mindennap, hímzésre alig-alig maradt időm.
Errefelé is régen olvasgattam, de ezt az élményt meghagyom holnapra, mikor kicsit könnyebb lesz a napom. / elkezdődött a fizikoterápiám, és sok reményt fűzök hozzá...
Egy hete elkezdtem egy mono-mintát, ami tök egyszerű és elvileg gyors, de sajnos nagyon lassan haladt az idő hiánya miatt.
Holnap lesz időm, felteszem hol tartok..
A SAL-hoz végre megvannak a fonalaim / mind eredeti / az anyagot is megfestettem már hozzá, épp most szárad.
Halvány pisztáciazöld lett.
Ahogy befejezem a monomat, rögtön ennek a mintának állok neki, mert bizony nagyon kopogtat a május vége, és nem szeretnék szégyenben maradni a többi lelkes tűbarátnő előtt, akik már rég készen vannak a házikóval. :)))
Úgyhogy fel kell kötni a gatyómat, hogy időre elkészüljek vele....

Nincsenek megjegyzések: