2007. 05. 22.




És kész!!! Végre...
Nem is tudom, mikor készült utoljára ilyen lassan munkám.
Eredetileg varrósszütyőkét akartam csinálni belőle, de már nem fogok. Elfogyott a fonalam amivel hímeztem /anchor 1206 / , és nem fogok ilyet venni többet. Nem szeretem, mert olyan merev a dmc-hez képest. Tehát funkciót vált, de még nem tudom mit csináljak blőle. Lehet, hogy egy kisebb párna lesz belőle. Vagy ki tudja...;)



És itt van a festett pisztáciazöld anyagom.



Zöld, barna és sárga festékből kavargattam ki,bár ez most nem volt valami egyszerű. Játszottam vele kis ideig, míg olyan nem lett, amilyet szerettem volna.
Délután neki is fogok állni végre.
Eredetileg takaróra akartam varrni blokkonként, de meggondoltam magam. /uppsz
Nem hiszem, hogy lenne időm minden hónapban anyagot keresgetni, méricskélni. Most egyszerre szabok, jelölök és kész...
Aztán csak hímeznem kell.
Bár a takarómról nem teszek le, csak inkább elhalasztom.

9 megjegyzés:

Nina írta...

Nagyon nagyon édes ez a pici hímzésed!!
És szuper az anyagfestés, én most fonalat akaroook, de még meló van :(serendipity...

helen írta...

Aranyos lett a hímzésed! Ügyes vagy!

bucilla írta...

Nagyon aranyos melíros csipkemintád! Nekem sem jött be a melírozott anchor:( egyszer ráfanyalodtam, mert nem kaptam a dmc bordó melírozottját. Az anyag is szép lett!!! Milyen vászon???

Judilla írta...

Linda /zweigart... Totál ki vagyok fogyva hímzővászonból. Örültem, hogy ezt a kis darabot találtam még, amire kifér a SAL. Így is 1 szálasan kell hímeznem:((:))

Timici írta...

szép a mono és a festés is, ügyes vagy!
más: gyöngyözés ügyben küldtem mailt megkaptad?

Zsuzsa írta...

nagyon szép!

Judilla írta...

Timi neemmm:(( Arra a címre küldted, ami a multimon van? Mert csak az a jó./gmail-os

Timici írta...

nem oda küldtem, hanem egy másikra:( akkor elküldöm újra;o) és köszi:)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik ez az Anchorral hímzett minta! ;)