2007. 07. 26.



Lányomat idén is felvették a főiskolára:))
Tavaly ugyebár évközben otthagyta, aztán idén újra jelentkezett egy másik fősuliba...
De azt hiszem halasztással fog kezdeni, mert ha minden igaz, logisztikát fog tanulni 5-öd évben.
Háááát... majd meglátjuk hogy is alakul...

***

Ti szoktatok befőzni? Lekvárt, zöldséget stb-t?
Ha igen, akkor itt van jócskán recept, ötlet, miből lehet télire finomságokat varázsolni.
Én lecsót mindig teszek el, lekvárt is szoktam.
Most őszibaracklekvárnak állok neki...

7 megjegyzés:

Lvica írta...

Logisztikai ügyintéző érettségi utáni képzés?:) A sulinkban ket tanítottam tavaly, a gyerekek, akikről a blogomban írni szoktam, ők!:))) Jó képzés, értelmes tantárgyak, jó anyagok. Jó döntés!;)))

Judilla írta...

Igen Vica! Logisztikai ügyintéző. Remélem én is, hogy nem nyúltunk nagyon mellé. De úgy gondoltuk, hogy errefelé van létjogosultsága ennek a szakmának. Egyébként is több lábon kell állni mindenkinek.
Ahogy szokták mondani: egy szakma nem szakma...

Timici írta...

gratula a sikeres felvételihez!
van esetleg jó sárgabarack lekvár recipéd??? köszi:)

Lvica írta...

Viszont vigyázzatok, most kapcsoltam, ez a képzés tavaly még egy éves volt, idén már kettő lesz! Tudjátok?

Judilla írta...

Igen, már szembesültem vele... Na majd meglátjuk. Összeül a családi tanács, és megvitatjuk.:))

Sárgabarackot nem szoktam elrakni, azt szerencsére anyósom megcsinálja.

Timici írta...

és epret???:)

Judilla írta...

Hát, én nem csinálok nagy felhajtást az eperlekvárnak. 1 kg eperhez kb. 75 dkg cukrot teszek, felfőzöm,/bár inkább a levét párologtatom/ aztán van hogy merülő mixerrel aprítom, vagy csak kicsit szétnyomkodom a fakanállal. Steril üvegbe teszem, és kidunsztolom. Tartósítószert nem használok hozzá... Még sosem buggyant meg egy sem. Ja, és kb 2-3 dl-es üvegbe teszem. Szerintem nagyobba nem érdemes.