2007. 07. 28.





Tegnap nagyon klassz napom volt!
Megérkeztek az első meglepik.:))
Ányi, és Nina ajándékát kaptam meg.
Oh, ha tudnátok, mekkora örömet okoztatok!!!:D
Mindketten nagyon szépet hímeztek nekem...
Ide is rakom őket, hogy mindenki megcsodálhassa:))

Ányitól ezt a pillikét kaptam:



Ezt pedig Ninától:



Nina még egy plusz meglepit is tett a csomagocskába! Egy nagyon helyes lógókát kaptam tőle.:)) / hátulja itt alul...




Ugye milyen szépek?

A lógóka a kulcstartómat fogja díszíteni...:))
Épp megadta magát a jelenlegi bőrcsizmácska, ami 10 évig őrizte a kulcsaimat.
Mégegyszer itt is megköszönném, hogy ilyen szépeket hímeztetek nekem!!

5 megjegyzés:

bucilla írta...

Nagyon szépeket kaptál!!!

Nina írta...

Szívesen!! :)))

Ányi gyönyörűséget hímzett Neked, Anyecs a mintát majd kéremszépen :))

Judit, mi lesz majd belőlük? :)

Judilla írta...

Párná/ka/t fogok belőlük varrni.Már lelki szemeim előtt látom, milyen szép lesz, ha elkészül.:)))

Timici írta...

Gratulálok az ajádékaidhoz, nagyon szépek lettek! Ányi, Nina, gratula!

Névtelen írta...

Örülök, hogy tetszik!
Nina, a mintát felteszem a multimba a Cirmos mappába.