2008. 04. 11.

Terméseim

Engem újabban nem szeretnek az égiek, vagy csak nagyon próbára akarnak tenni...
Most a kisfiam lett beteg. Leterítette kedd este egy vírus /nem az, ami nekem volt/, és ez rettentő szédüléssel, és hányással jár. Volt ügyelet, meg minden ami kell.
Most már jobban van, de nem lehetett egy percre sem magára hagyni, mert még ülni sem nagyon tudott, annyira szédült.
***
Most viszont bepótolom az ígért képeket.
Először is a mini kézimunkatartóm...

Icipici hímzés, csöpp tűtartó szív, és egy helyes zsebecske...
Épp akkora, hogy beleférjen egy apró hímzés, és a kellékei.

Ez pedig a Tilda-féle angyalka...
Fogalmam nincs, hogy mi lesz egyszer belőle, csak megtetszett a minta.
Ebből pedig az olajzöld táskám lesz. Egyszer... Legalábbis remélem...

Tulajdonképpen nincs sok hátra belőle... Oldala, füle varrása, és a díszítés...
Ezt pedig nem régen kezdtem el:
Ez a DMC Daisies mintája... lesz...
De én azt hiszem, hogy a cserépen a szalagot nem a minta szerinti zölddel fogom hímezni... Azzal nem nagyon tetszik.
Ja, és Belfast vásznat választottam hozzá, amire most először öltök, de az tuti, hogy nem utoljára.
Fantasztikus anyag!
***
Aztán fűzögettem két nyakláncot...
Ezt a barna-korall-zöldet nagyon szeretem...:))

Ezt az antracitot még nem is hordtam.

Nos, ezek voltak az utóbbi idők termései...
Nem valami sok, de ennek is örülök az utóbbi idők eseményei után.:))

6 megjegyzés:

enigma írta...

mind nagyon helyes....a láncok különösen tetszenek,főleg a peyote-hurkás:)

Pillle írta...

Micsoda gyönyörűségek! Az utolsó nyaklánc a favorit! :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Ügyi vagy! Nagyon jók lettek mind a hímzések, mind a fűzések. :)

Nina írta...

Előszöris gyors gyógyulás kívánok a pici fiadnak!! És Neked is.... olyan sokat gondolok Rád!

Csodás munkák!! Ez a cuki pici hímzéstartó... remekmű :)

Edige írta...

Nagyon klassz lett a varró készletkéd. A láncok közül nekem is a második tetszik jobban.
A táskára meg nagyon kíváncsi vagyok már...

Lapplisor írta...

Hello Judilla
you makes also here again a so much beautiful manual work... you are very versatile.
Thanks for your "Welcome back" - I was in the vacation...;-)

Is there a translator for Hungarian/English? ... that would be helpful me.
Take care
Barbara