2008. 04. 17.

Kunyiznék

Nagy dilemmában vagyok...
Szeretnék a gyógytornászomnak készíteni valami "köszönő" apróságot.
Tornászós képecskére gondoltam, de nekem sajnos csak balettos lányok vannak.
Lenne esetleg valakinek olyasmi amit keresek?
Nagyon megköszönném a segítséget...:)
***
A DMC cserepesemmel nem nagyon haladtam, mert újra ágynyugalomra kényszerültem.
A táskám sem akaródzik elkészülni, bár nem is tudnám mutogatni az utcán...
De a nagy unalmamban rengeteg terv jut az eszembe, és szorgalmasan jegyzetelem őket egy füzetbe. Egyszer, ha minden visszakerül a jó kis mindennapokba, jó lesz elővenni... már ha épp ötlettelenségbe szenvednék...

És egy tatyó, csak úgy... mert tetszik...

... sajnos nem az én művem, de talán nekem is kellene varrnom ilyet... egyszer...:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sajna tornázós mintám nincs... legfeljebb aerobicozószerű macika valahol...

A táska-megvarrási ötleted támogatom! Nagyon jópofa! :)

Ami írta...

Hm, az én füzetemben is egyre csak gyűlnek a tervek :)
Nagyon jó ez a táska!

Nina írta...

Küldtem egy képet mélben, olyan mintám van... aerobic, nem kifejezetten torna...

Szuper ez a tatyó, remélem 10 év múlva már fogok patchworközni én is :)))))

Gyógyulást!! xxx

Lapplisor írta...

wow - this bag is a hit!
I like such large bags, with many interference possibilities, very gladly.
Take care
Barbara