2008. 09. 30.

Ajánló



Olyan régen nem írtam...
Időm nagyon kevés, csak pirinkót tudok alkotni a szabadidőmben.
Csak két apróságot / és hogy mennyire apró, lássátok a méreteket: 2* kb. 30*30-as, természetesen x-ek, nem cm:) / hímezgettem az utóbbi 2 hétben, de mutatni sem tudom, mert újraélesztésre van szüksége a fotomasinámnak.
Remélem még meg tudják gyógyítani...
De hogy azért ne jöjjek üres kézzel, ajánlóval rukkolok elő.Ha valaki szeretne ilyen helyes kis kosárkát varrni, akkor katt a képre, ott a link teljes tutoriallal, fotókkal.:)) Jó munkát hozzá!!

6 megjegyzés:

Melinda írta...

Köszönöm szépen a linket!Gondban voltam sokszor a fülek elkészítésével,így hátha megpróbálkozom vele:)
Fotómasinádnak mielőbbi gyógyulást!Kíváncsian várom a képeket.

helen írta...

Köszi az ajánlót, nagyon helyes!!!

Monika írta...

Az idő szorításából már nekem is nagyon elegem van,dehát dolgozni kell!nem lenne gond,ha nem szeretnék varrni és hímezni....
Köszönöm szépen ezt a klassz kis táskamintát,kedves vagy!!!!

Barbi írta...

Nagyon helyes kosárka, köszi a linket! Egyszer elkészítem a konyhámba kenyereknek és péksüteményeknek!

Judilla írta...

Nagyon szívesen lányok!!:))
Örülök, ha időnként hasznos dolgokat ajánlhatok.

Judilla írta...

Hát Mammka, nehéz a dolgozó nők élete...:)) Én is jobban örülnék, ha több időm maradna a kedvteléseimre, de hát ez van...