2009. 07. 16.

Kincskereső

Rita nagyon érdekes Kincskeresős játékot talált ki... Részletek itt... Mikor először olvastam, akkor is nagyon tetszett az ötlet, de nem gondoltam, hogy tudok majd játszani. Aztán napok múltán azt vettem észre, hogy ott motoszkál még mindig a játék a fejemben. Tegnap előtt pedig volt pár szabad percem, és úgy döntöttem kell ez nekem, és kihímeztem. Egy eredetileg fehér Zweigart - Linda anyagot festettem be teával a kívánt színre. A fonal Anchor 1305. Imádom ezeket a szépséges őszies színeit...

6 megjegyzés:

Timici írta...

milyen kis helyes ez is:o) jó ebben a virtuális keretben;o)

Barbi írta...

Szép mintát választottál! :D

Melinda írta...

De jó,hogy beneveztél!Megérte:)

Abile írta...

Tényleg imádnivaló! :o)

Szentpyr írta...

Hát én is nagyon örülök a nevezésednek!:) Ugye így keretezed majd a valóságban is, mert ez valami tüneményes! Felírtalak!

Márti írta...

Nagyon szépek a színei!!! és gyönyörű mintára leltél!!!