2009. 07. 17.

Shetland I.

Meg kell mondanom, hogy ezek nem mostani képek, de mégis felrakom őket... Csak hogy lássátok Ti is, hogy menet közben milyen volt. Nagyon szeretem kötni, bár most ( csak az utolsó 5 sor hiányzik! ) már elég nehezen fér el a körkötőtűmön. Annál is inkább nehezen, mert én nem egy vékony kendőt képzeltem el, hanem egy jó kis vastag, beleburkolózóst. Őszre kötöm, mikor már elkel a meleg a hátamra. Éppen ezért egy vastagabb fonalat választottam hozzá. A fonal egy olasz gyártmány, a Lana Grossa: BASICS QUICK fajta. 6-os körkötőtűvel kötöm... Tervezem még, hogy egy sapit is kötök hozzá... Úgy izgulok, hogy sikerüljön szépen a blokkolás, és hogy a kész kendő láttán ne érezzem azt, hogy: Na, erre igazán kár volt időt, fonalat pazarolni...

5 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon, nagyon jól néz ki, olyan jó a kis puklikra nézni, nem?
a fonal nagyon jó lehet:o)
biztos tutin fog sikerülni a blokkolás és nem fogod azt érezni, hogy kár volt!!!:o) alig várom, hogy lássam;o)

Csilla böködéje írta...

Judilla, nem fogod úgxy érezni. Nagyon szép lesz.

Barbi írta...

Nem hinném, hogy kár volt. Nagyon szép lesz! :D

Abile írta...

Biztosan tetszeni fog, akkor is ha készen lesz, mert már így is gyönyörű!

Kriszta írta...

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, csodaszép lesz és nem felesleges időpocséklás, ez már most látszik rajta :)