2011. 06. 22.

Eltűnt a 3.5-ös horgolótűm...
Ti nem tudjátok hol van?:DD

8 megjegyzés:

aarkus írta...

A fotel vagy a kanapé párnája mögött lesz, becsúszva.

Névtelen írta...

Vagy a konyhaszekrényben ha míg te horgoltál valaki kv-t kért....

CathlenKata írta...

... vagy a hűtőben:-D mert hideg üdítőért mentél éppen.....

Viccen kívül én két álló napig kerestem a horgolótűmet, a végén a párnámon volt:-o Máig sem tudom hogyan.
Ez pont olyan mint a zoknievő manó, aki csak fél pár fuszeklit eszik:-D Nálad meg rákapott a tűre!

Nézz ott körül ahol horgolsz, bizti becsusszant valahova...

Amaranta írta...

Nálam nincs, én most 5-el horgolok...

Ha nem fejből megy a horgolás a könyvben, vagy magazinban? Nekem a fotel alatt is szokott lenni, meg a két kanapé között becsúszva. taláétam már a nagyobbik játékai közt is, és csak csereével kaptam vissza, mert fontos funkciója volt.

Judilla írta...

Hú lányok!!
Ennyi jó ötlet, és egyik sem nyert..:)))
Égen-földön nem találom. Hogy lesz így párnácskám?

Annak viszont örülök, hogy zoknievő manók nem csak nálunk laknak...
De hihetetlen módon csak a férfizoknikat szeretik!!
A lányokét nem eszik.;)

Katalin írta...

szerintem a klaviatúra alatt van
vagy a varrós dobozban
vagy a ceruzák között...

Anice kötős blogja írta...

A szennyes ruhák nyelték el, a szemüvegemmel előfordult, meg a hűtőben is tanyázott egyszer.

Judilla írta...

Még mindig nincs meg!!
Sehol sincs, komolyan elnyelte a föld.:))