2011. 06. 24.

fotó: Philipe Garcia
Látjátok azt a gyönyörű gombolyagot???
Hmmm...

 

6 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Jó nagy gombóc:-)

Meglett a tűd?

napcsi írta...

Látom-látom:-))) Nem lehet nem észre venni.:-)

Judilla írta...

Jaj, Andi! De rég hallottam felőled!

napcsi írta...

Óhhh Judit! :-) Két napja téged olvasgatlak, mindkét blogban:-)))) Kíváncsi voltam, hogy alakult a sorsod, milyen az életed... és jó látni, örülök, hogy kerek egész:-)

Szabin vagyok 4 napot (holnap telik le) így, ha a fiam nem birtokolja a netet, akkor olvasok, olvasok és olvasok, na meg persze keresem a következő hímzésemet.

Szeretnék visszatérni a blogomba, többet írni magamról, és kiadni magamból azokat a dolgokat, amik bennem vannak. Bemelegítésnek két bejegyzést is írtam... hurrrááá:-)

Jön a folytatás is:-)

Judilla írta...

Nagyon derék dolog ez a gondolat, és pont itt volt az ideje a visszatérésednek!
Szívesen nézek be hozzád!;)
Csak írj sokszor.

Amaranta írta...

SZia!

Már biztosan késő, de ennyit találtam és csak most.

https://picasaweb.google.com/108122075749374398239/KeresztszemesZongora