2014. 01. 16.

Rémnő

Azt hiszem, én vagyok egy bizonyos fonalwebshop rémálma.. :P

Egy hétig is tervezgetek, hogy milyen fonalat vegyek, mert ezt a fontos dolgot elkapkodni botorság lenne!!
Szépen ki is ókumlálom, majd kis hezitálás után, késő éjjel megrendelem a vágyott fonalakat.
Közben még el is újságolom a vágyaim tárgyait a Fb csoportunkban, ahol is felvilágosítanak, hogy az egyik választott színem nem is olyan, mint amit az eredeti fotón láttam.

Nafene.. most mit csináljak??
A rendelés már leadva..
Egész éjjel, azaz fél 4-ig ezen járt az agyam, mire el tudtam aludni.
Reggel pedig futok a Raverlyre, hogy a fonalam stash fotóit átböngésszem..

De naná, hogy nem a rendelés előtt, mint más rendes kötős lány teszi!!
Nem, én egy nemnormáliskötőslány vagyok.
Mindenesetre a szemlélődésnél bebizonyosodott,  hogy tényleg más színre vágyom..

Ekkor őrült módon kezdtem kutakodni, és a Fb-os csajokat erősen egzecíroztatni, hogy segítsenek már nekem, mert hajt a tatár!!
A lányok kedvesek és segítőkészek voltak, adtak tanácsokat, és végül megtaláltam AZT  a színt, ami reményeim szerint az Igazi.

Már csak egy dolog volt hátra..
A rendelés módosítása.
Hamar előkaptam a telefonomat, és hívtam a boltot.
Gyorsan elhadartam, mit, és mi helyett szeretnék inkább a csomagomban látni.
Még pont időben volt az értekezés, mert a szorgos kezű lánykák már épp a fonalaimat pakolták össze.
Szóval, teljes a siker, én pedig boldog vagyok!!

Itt pedig a riadalom tárgya:

Babyalpaca Silk 1760 világos szürkéslila, a 2. fotón látható a rendes színe.. és nem, én nem ilyen lovat akartam :)


Az utólag választott színem pedig ez:

Babyalpaca Silk 8108 világos szürke, az utóbbi fotón az igazi színével látható.

A fotók forrásai a Raverly Babyalpaca Silk stash oldalai

Az utolsó fotóra azt mondták, hogy teljesen színhű!!
Ha pedig ez igaz, akkor azt hiszem nagy lesz közöttünk a szerelem!! <3

Azt viszont nem tudom megígérni, hogy legközelebb, vagy netán később nem fog hasonló malőr előfordulni velem.. :P

Mit gondoltok, nagyon gáz, amit műveltem?
Vagy nemcsak én vagyok ilyen kis botor?

Ps.
Boldogan jelentem, hogy a csomagom már meg is érkezett, és az új szürke színem bizony tökéletes választásnak bizonyult!!
És persze a többi fonal is álomszép!

Boldogboldogboldog!!!


4 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Szerintem nem gáz, sajna inkább a webes vásárlás hátránya. Én is jártam így.

Judilla írta...

Kata, köszi a megnyugtatást! :)
De szerencsésen megoldódott a problémám, és ma már itt örülhetek a tökéletes szürkémnek! :D

Névtelen írta...

Nem vagy gáz,én mind a kettőt megtartottam volna;-)

Judilla írta...

Szívem szerint én is!
Csak hát azok a ronda anyagiak.. ;)