2014. 01. 04.

Tervezgetés 2014


Nem szoktam különösebben tervezni év elején.
Igazából most sem teszem, inkább csak iránymutatónak szánom.

Szóval ezeket szeretném magamnak erre az évre - kínai horoszkóp szerint Ló éve a 2014, s mivel én a Ló évében születtem, így nagyon bizakodó vagyok- :
  • legalább annyit szeretnék kötni-horgolni, mint tavaly 
  • megállni most is, hogy maximum csak 3 megkezdett munkám legyen
  • új technikákat, fortélyokat szeretnék tanulni
  • még több könyvet szeretnék elolvasni
  • legalább 3 hímzést kihímezni idén
  • kitartóan edzeni
  • többet kirándulni a családdal

Nagy hirtelen ennyi jut most az eszembe...


4 megjegyzés:

Jucus írta...

Remélem, sikerül minél többet megvalósítanod a terveidből!

Judilla írta...

Köszi Jucus!! :)
Tudod, tervem van annyi, hogy akár 2 életet is élnem kellene, hogy a végére jussak.
De megteszem mindazt, amit csak az időm megenged. :))

Csak 1 nagy baj van..
Annyi mindent szeretek csinálni, és sokszor nem tudom, melyik ujjam harapjam ;)

Cimpulusz írta...

Remélem látom a megvalósult alkotásokat!:) Mert figyellek ám, titokban!!! :))))

Judilla írta...

Én nem bánom, hogy titokban jössz, a lényeg, hogy gyere csak.. :D